Ekran Resmi 2018-09-17 13.38.13

Katılım taleplerinizi 0(505)102 2948 numaralı telefona yada dr.gurkangenc@gmail.com adresine ulaştırmanızı ve kayıt yaptırmanız gerekmektedir. Ardından ilan edilecek olan banka hesap numarasına ücretin yatırılması ile kaydınız tamamlanmış olacaktır.

Her iki modülün de aynı kursta verileceği toplam 2 Modül halinde düzenlenecek olan bu eğitimde Japon iğnesiz akupunktur tekniği yanında enerjetik ağrı müdahaleleri, çocuklarda uygulanan basit nefes teknikleri, ve kombine uygulama örnekleri gösterilecek olup tüm meslektaşlarımız davetlidir.

Eğitim seminerinde Sağlık Bakanlığından Onaylı Akupunktur Sertifikası verilmemektedir. Katılımcılara eğitime seminerine katıldıklarına dair katılım belgesi verilecektir.

Ayrıntılı bilgi için

1.  Modül Program Akışı

Shonishin ile ilgili genel bilgi ve giriş

Meridyenler

Qi akışı ve Shonishin işleyiş mekanizmaları

Shonishin temel tedavi materyalleri

Çocuklarda uygulanan basit nefes teknikleri

Genel yaklaşımlar

Temel tedavi modeli

2. Modül Program Akışı

Ev tedavisi-aile katılımı

Tedavi dozunun belirlenmesi

Bölgesel spesifik tedavi yaklaşımları

Çocuklarda meridyen tedavisi

Enerji oluşturma ve büyütme çalışmaları- tanı tedavide kullanımı

Bioenerjik yaklaşım ile spesifik durumlarda tanı-tedavi önerileri

Spesifik hastalıklarda tedavi prensipleri

Erişkin tedavi stratejileri (İğne kullanamayan eğişkinlerde uygulanan seçenekler ve erişkin bazı sık hastalıklarda kullanılan akupunktur yaklaşımları obezite-sigara bırakma-migren)

Astım, egzema, kabızlık, karın ağrısı, infantil kolik, diş çıkarmada görülen huzursuzluklar, idrar yolu problemleri, otit, gelişim ve davranış problemleri,gelişme gerilikleri, dikkat eksikliği, hiperaktivite, ateş, tekrarlayan enfeksiyonlar…

Shonishin koruyucu hekimlik uygulamaları

Eğitim bittiğinde Shonishin uygulamalarını yapabilir ve  hasta takip edebilir durumda olmanız hedeflenmektedir. Meslektaşlarımızın akupunktur bilgisinin olması onlara kolaylık sağlayacak olup, bu zamana kadar ağırlıklı olarak pediatristlere verilen ve akupunktur bilgisi olmayan meslektaşlarımız ile de herhangi bir sorun yaşanmadığını da bildirmek isterim.

Saygılarımla