BİOREZONANS metodu nedir, nasıl etki eder?

Evrende gördüğümüz her şey enerjiden oluşur ve enerjiyle yaşar. Elektromanyetik dalgalar bu enerjiyi taşır ve bilgiyi tüm vücuda enerji olarak taşır. Her maddenin kendine ait manyetik titreşimleri vardır ve bu bir çeşit parmak izi gibi her madeye yada her moleküle özgündür. Bu tedavi vücudun kendisinden alınan elektromanyetik titreşim bilgisinin yine kendisi için kullanılması esasına dayanır. Çünkü hücreler ve dokular sadece kimyasal maddeler yani ilaçlar ile değil titreşimler yolu ile de etkilenebilmekte ve tedavi edilebilmektedir.

Biorezonans terapisi(BRT) biyokimya yerine biyofiziği kullanır. Bunu yaparken vücudun enerji sistemi ile çalışır. Modern tıpta da bildiğimiz ve kullandığımız gibi (örneğin beyin dalgalarını ölçen EEG) tüm hücreler zayıf elektromanyetik dalgalar yayar.BRT vücudun yayınladığı bu dalgaları ve diğerlerini (besin, toksin, bakteri, virus frekansları) kullanır. Cihaz vücudun yaydığı dalgalardan sağlıklı olanlarla sağlıksız olanları ayırır. Sağlıklı olanlar güçlendirilip vücuda geri gönderilirken, sağlıksız olanlar invert edilip- yani ters çevrilip- geri yollanır.

Biorezonans nasıl uygulanır?

Bu uygulama bilgisayar kontrollu olarak yapılan, herhangi bir yan etkisi olmayan, uygulama sırasında iğne ve benzeri materyal ile herhangi bir girişimin yapılmadığı, radyasyon ile ilgisi olmayan sadece manyetik titreşimler yolu ile yapılan bir tedavi modalitesidir. Seans boyunca hasta herhangi bir şey hissetmez. Tedavi edilen patolojiye göre vücudun uygun yerlerine konulan elektrotler ile terapi ilerler. Bu sırada hastada herhangi bir elektrik yüklenmesi yada akımı söz konusu değildir.

Biorezonans neden etkili?

Doğallıktan uzak yaşam tarzlarımız ve beslenmemiz nedeniyle vücutta depolanan toksik maddeler, ağır metaller, teknolojik gelişmeler sonrası hepimizi etkileyen cep telefonu, wi-fi gibi elektromanyetik yükler, allerjenler, mikroplar vs.. normalde bulunması gereken sağlıklı sinyal kalıbını değiştirir ve bozarlar.  Böylece hem hücrelerimiz arasındaki iletişim bozulur hem de bağışıklık sistemimiz aşırı yüklenir. İletişimin bozulması organların düzenli çalışamamasına, bağışıklık sistemimizin aşırı yüklenmesi ise vücudun gerektiğinde kendini yeterince savunamamasına neden olur. Bu da kronik hastalıkların kapımızı çalması demektir. Biorezonans tedavisi ile hücreler arası iletişim yeniden sağlanır, detoks organları güçlendirilir ve bağışıklık sisteminin yükü azaltılır.

Biorezonans tedavisi sırasında yapmam gereken bir şey var mı?

• Tedavinin etkili ve kalıcı olabilmesi için ilk şart bol su tüketmenizdir (35cc/kg/gün).
  • Tedaviden 6 saat önce ve sonra kahve tüketmemeniz gerekir.
  • Tedavinin beklenen etkiyi sağlaması için, elektromanyetik maruziyetin de mümkün olduğunca azaltılması gerekmektedir. Bu konuda terapistinize danışabilirsiniz.