akupunktur hafta içi

Akupunktur uygulamaları sırasında gelişen deneyimlerin paylaşılması, ilave tekniklerin nasıl kombine edildiğinin, nerelerde hangi yöntem kombinasyonlarının daha iyi sonuç verdiğinin anlatıldığı ve uygulamalı olarak gösterildiği bir çalışma planlanmıştır. Obeziteden, sigara bırakmaya, fibromiyaljiden idiopatik karın ağrılarına kadar, akupunktur ve ilave yöntemler hakkında bilgi paylaşımı yapılacaktır.

Akupunktur uygulamaları (Altın-gümüş-çelik iğne, moxa, laser, elektro-akupunktur) yanında uygulanan yöntemler; nöral terapi, ozon terapi, proloterapi, nöroproloterapi, manuel terapi, mezoterapi, hacamat ve shonishin uygulamaları pratik yaklaşımlar ve deneyim paylaşımları ile merkezimize gelen  meslektaşlarımızla paylaşılacaktır. Aktif olarak uygulamaları yakından görme fırsatı bulacakları bu çalışmada bilgi ve deneyim artırılması planlanmıştır.

Bu şekilde akupunktur başta olmak üzere uygulanan yöntemler hakkında bilgi sahibi olacak ve inceliklerine daha hakim olacaklardır.

Uygulama pazartesi, salı, çarşamba günleri Doç.Dr.Gürkan Genç’in muayenehanesinde birlikte gerçekleştirilecek olup haftalık 2 kişi ile sınırlı olacaktır.

Hasta aralarında bire bir bilgi paylaşımlarının da hedef alındığı bu platforma siz değerli meslektaşlarımızı davet ediyoruz.

Ücret ve kayıt bilgisi için;

E-mail: dr.gurkangenc@gmail.com

GSM: 0(505)1022948  (Elif Demiroğlu)

Saygılarımla